Po zaslugi Concepta boste spoznali, kako lahko je komunicirati le s pomočjo ikon! S kombiniranjem različnih sličic boste soigralcem lahko pokazali stotine predmetov, filmskih naslovov, naslovov pesmi in literarnih likov.
Kako se igra?
V igri Concept je cilj uganiti prave besedne zveze, samo s pomočjo asociacij v obliki ikon. Igralci se razdelijo v dvojice in iz kartice, ki jo povlečeta, izbereta besedo ali frazo, ki jo morajo drugi igralci uganiti. Nato začneta polagati žetone na igralno ploščo – natančneje na tiste sličice, ki bodo ostalim pomagale ugotoviti pravilen odgovor.
Če bi igralca želela pokazati »mleko«, bi žeton, ki predstavlja glavni koncept, postavila na simbol tekočine, ostale žetone pa na polja »hrana/pijača« in »bela barva«. Vendar, ne bodo vse besede tako preproste: poskusite pokazati frazo »oborožen do zob«!
Igralec, ki prvi ugane besedo ali frazo prejme 2 točki, seveda pa točki prejme tudi ekipa, ki je pokazala pojem. Na koncu igre zmaga igralec z največ točkami.
V čem je čar?
Concept je odlična igra za tiste igralce, ki imajo radi igre ugibanj, npr. pantomimo in Pictionary, vendar ne želijo kazati pojmov s pomočjo giba in risanja. Concept spada v isto kategorijo iger kot Dixit in Codenames , ki sta med najbolj priljubljenimi igrami zadnjih let in jima zelo solidno stoji ob boku. Njegova prednost je predvsem igranje v dvojicah, zaradi katerega boste priča nekaj zelo navdihujočim prizorom sodelovanja, pa tudi kakšnemu ljubkemu prepiru.
Komu je namenjena?
Igra, namenjena najširšemu krogu igralcev. Lahka pravila in zabavno ekipno igranje – zato je odlična tako kot družinska igra, kot tudi igra za zabave.
Zakaj jo imamo tako radi?
Concept predstavlja veliko večji izziv kot sorodne igre iz tega žanra, saj smo pri kazanju pojmov povsem omejeni s sličicami na plošči, kar je fantastično, saj moramo na ta način sestaviti celotno pot asociacij preden začnemo s kazanjem prve sličice. Concept je res dober izziv in zelo dobro trenira razmišljanje »izven škatle«.
GremoŠeEno* kriterij:
Ena igra se zaključi v približno 40 minutah, kar je idealna dolžina igre za ugibalni žanr.
* GremoŠeEno je poseben kriterij, s katerim označujemo sposobnost igre, da v solznih očeh poražencev po koncu štetja točk prebudi upanje in zanos, ki svoj crescendo doživi v glasnem kriku: “Gremo še eno!”