Kralj Robert Baratheon je mrtev in dežele Zahodnjega se pripravljajo na krvavo bitko. Za osvojitev Kraljevega pristana boš potreboval več kot le vojaško moč – dokaži, da si mojster strategije, diplomacije in izbire pravega trenutka. Popelji ime svoje družine tja, kamor spada – na železni prestol!
Tvojo najmočnejšo zaveznico, družino Stark, so ravnokar napadli divježi s severa. Njihova vojska je osiromašena, tvoje ladjevje pa potolčeno od zadnje bitke z Greyjoyi. Očitno se boš vendarle moral pogoditi z izkoriščevalskim Lannisterjem, ki zahteva tvojo podporo v boju proti Stannisu Baratheonu. Morda pa je tvoja rešilna bilka izdaja hiše Martell, ki si ji obljubil svojo pomoč …
Kako se igra?
Igra se odvije v desetih potezah, zmagovalec pa je tisti, ki bo na koncu obvladoval največje število gradov in utrdb. Na začetku igre vsak igralec prejme vojaka, viteza, katapult in ladjo, ki predstavljajo njegovo vojsko. Prav tako prejme kartice z znanimi liki iz sveta Igre prestolov, ki v bitkah vojskam podeljujejo dodatno moč. Poteza poteka v treh fazah. V prvem delu so igralci seznanjeni z dogodki v Zahodnjem, ki imajo pozitiven ali negativen vpliv na vse igralce hkrati. V dramatični in za igro najbolj pomembni fazi načrtovanja, igralci sklepajo zavezništva in se odločajo o premikih svoje vojske. V fazi akcije igralci izvedejo načrtovane premike in se podajo na bojišče, ter pogosto prelomijo svoje obljube …
Vsake toliko časa bo odkrita kartica spopada kraljev, ki sproži diplomatsko glasovanje, pri katerem igralci preštejejo svoje žetone vpliva in se z njimi potegujejo za železni prestol, valirijski meč in krokarja, ki prinaša sporočila. Igralec na železnem prestolu bo lahko odločil vsa izenačenja v igri, igralec z valirijskim mečom bo imel v bitki dodatno vojaško moč, igralec s krokarjem prinašalcem pa bo lahko ob razkritju vojaških premikov vseh igralcev spremenil eno izmed svojih potez.
V čem je čar?
Če ste si kadarkoli želeli zakorakati v svet Zahodnjega, potem je to vaša vstopnica. Odlično vzdušje spletk, prevar in nenadnih preobratov vas bo poslalo na pravi fantazijski potep.
Komu je namenjena?
Ljubiteljem serije knjig in nadaljevanke; igralcem, ki iščejo srednje zahteven taktični izziv in vsem bodočim kraljem. Zlata krona ni priložena.
Zakaj jo imamo tako radi?
Izjemna igra, ki je za osnovo vzela najbolj priljubljeno igro diplomacije in vojaškega načrtovanja vseh časov, Avalon Hill’s Diplomacy, in jo čudovito adaptirala v svet Igre prestolov.
V čem se druga izdaja razlikuje od prve izdaje?
Dodatni so elementi pristanišč, vojaških utrdb in kartice divježev. Poleg tega so priložene kartice, ki vplivajo na razplet spopada. Po novem nanj učinkujeta tudi vreme in morala vojsk. Vizualna podoba igre je še veliko bolj udarna kot pri prvi izdaji, poleg tega so dodatno pojasnjena nekatera pravila. Vsak igralec prejme tudi zastor z emblemom svoje družine, ki olajša skrivanje žetonov moči in načrtovanje potez.
GremoŠeEno* kriterij:
Ne glede na poraz ali zmago, boste želeli odigrati še eno igro iz več razlogov. Prvi je ta, da boste želeli preizkusiti vseh šest družin, saj se zaradi različnih moči in položajev na zemljevidu igrajo drugače. Drugi razlog je ta, da boste z vsakim igranjem igralno ploščo spoznali iz nekoliko drugačne perspektive in boste enako situacijo z novim znanjem reševali drugače. Tretji in glavni razlog pa je krvavo maščevanje za vse prevare in izdaje, ki so vam jih nasprotniki zakrivili v prejšnji igri.
* GremoŠeEno je poseben kriterij, s katerim označujemo lastnost igre, da v solznih očeh poražencev po koncu štetja točk prebudi upanje in zanos, ki svoj crescendo doživi v glasnem kriku: “Gremo še eno!”